מבחן סער: עיריית תל אביב ממשיכה להתנכל למורשת היהודית

    אבי יעקב | צילום: י.בלינקו No Comments on מבחן סער: עיריית תל אביב ממשיכה להתנכל למורשת היהודית
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום אישרה מועצת העיר תל אביב ברוב של 18 בעד מול 4 מתנגדים את חוק העזר אשר מסדיר הסדרת פתיחתם של מרכולים ופיצוציות בשבתות. מדובר בחוק עזר שתוקן לאחר ששר הפנים גדעון סער סירב לפני מספר חודשים לאשר חוק עזר דומה שאושר במועצת העיר ברוב עצום.

    עו"ד ראובן לדיאנסקי, חבר מועצה והנהלת העיר ת"א-יפו (יו"ר מהפך ירוק) אמר את הדברים הבאים בישיבת המועצה: "רק לפני 4.5 חודשים אישרו חברי מועצת העיר תל אביב-יפו ברוב עצום את חוק העזר החשוב שבא להסדיר את המדיניות העירונית בדבר פתיחת מרכולים ופיצוציות בימי שבת אולם שר הפנים גדעון סער בהחלטת יחיד, באופן חד צדדי ולא דמוקרטי החליט "לצפצף" על החלטת מועצת העיר וסירב לאשר את החוק.

    עקב החלטתו של השר גדעון סער מחויבת עיריית תל אביב על פי החוק ובהתאם להחלטות בית המשפט, שהאחרונה ניתנה לפני 4 ימים בעקבות עתירת טיב טעם, להמשיך ולאכוף את החוק הקיים. וזה אומר לקנוס בשבתות כל מרכול או פיצוציה שפתוחים בניגוד לחוק ולהוציא גם צווי סגירה לעסקים. שידע כל בעל עסק שנפגע או עתיד להיפגע מאותם הליכים פוגעניים וקשים שעיריית ת"א נוקטת ותנקוט נגדו בעתיד שהם בניגוד מוחלט לערכיה והם תוצאה ישירה של מדיניותו של שר הפנים גדעון סער ושל סירובו לאשר את החוק שמסדיר פתיחת מרכולים בשבתות אותו אישרה.



    0 תגובות